Coronavirus – FRIS Vastgoed Management blijft dienstverlenend!

Geachte bewoners,

De adviezen vanuit het RIVM rondom het Coronavirus worden bij FRIS Vastgoed Management serieus genomen. Gezondheid staat bij ons op nummer 1! Wij zijn daarom inmiddels grotendeels overgegaan op thuiswerken. Hierdoor kunnen wij onze dienstverlening blijven aanbieden zodat wij u ook in deze tijden een optimale ontzorging kunnen bieden. Zowel vandaag als morgen!

Thuis werken, kantoorbezetting en bereikbaarheid

Bij FRIS Vastgoed Management zijn wij al geruime tijd bezig met ‘het nieuwe werken’.

Dit houdt in dat onze meeste medewerkers de mogelijkheid hebben om vanuit huis te werken, zij zijn hier volledig op ingesteld met de benodigde apparatuur, netwerkomgeving e.d. Ook de innovatieve systemen zoals REMS, Eyemove en de MeetAmy app waarin uw vastgoed ook nu veilig en efficiënt beheerd blijft, is voor hen thuis beschikbaar.

Ondanks de mogelijkheden van ‘het nieuwe werken’ zorgen wij ook voor een kantoorbezetting die nodig is om, in combinatie met de thuiswerkers, ervoor zorg te dragen dat we in staat blijven om onze dienstverlening op peil te houden. Wij proberen hierbij zo veel mogelijk in ‘ploegendiensten’ te werken om besmettingsgevaar te minimaliseren.

Door deze mix van fysieke, digitale en telefonische bereikbaarheid denken wij geen afbreuk te hoeven doen aan onze dienstverlening.

U kunt, door gebruik te maken van uw inloggegevens in REMS, 24/7 onze vastgoed management-activiteiten voor uw portefeuille(s) blijven volgen zodat u altijd op de hoogte kunt zijn van de actuele stand van zaken.

Bezichtigingen, opnames, inspecties & sleuteluitreikingen

Klanttevredenheid is voor ons - Real People - zeer belangrijk. Wij geloven in persoonlijke service! Echter vragen deze tijden om een andere aanpak. Ons streven is om zoveel mogelijk bezichtigingen, opnames, inspecties & sleuteluitreikingen te laten doorgaan.

Om dit te kunnen uitvoeren, hebben wij onze procedures tijdelijk aangepast:

  • De FRIS inspecteur zal vóór het inplannen van de afspraak, telefonisch contact opnemen met de huurder. Tijdens dit gesprek zal worden besproken of de huurder:
    • verkoudheidsverschijnselen vertoont;
    • recentelijk in het buitenland is geweest;
    • tot de door RIVM benoemde risicogroep behoord.

Uiteraard blijven wij voor alle (potentiele) huurders bereikbaar, zowel telefonisch als per email.

  • Uitgangspunt is dat er 1 inspecteur en 1 huurder bij de afspraak aanwezig is. Ook dit wordt telefonisch besproken.
  • Er zal geen fysiek contact zijn tussen de inspecteur en huurder. Belangrijke documenten zoals een identificatie bewijs, zullen vanaf een afstand bekeken/verwerkt worden.
  • De inspecteur zal de huurder wijzen op het gebruik van de MeetAmy app. Aan de hand van instructie video’s in de MeetAmy app krijgen alle huurders een duidelijke uitleg over het betreffende complex evenals hun nieuwe woning.

Reparatieverzoeken

Onze aannemers hanteren een eigen corona-beleid. Zij zullen zoveel mogelijk reparatieverzoeken blijven uitvoeren.

Voor vragen kunt u uiteraard contact opnemen.

Wij wensen u een goede gezondheid toe en treffen elkaar hopelijk snel weer.



Laatste update 23-03-2020
MEET AMY